niedziela, 31 sierpnia 2014

***

Witajcie kochani!
Nie pisałam już przez miesiąc i całkiem zaniedbałam blogosferę. Chciałam napisać notkę o obozie, ale... po prostu nie dałam rady, bo nadal nie przyjmuję do świadomości, że się skończył i następny dopiero za rok... Muszę też napisać, że poznałam na nim cudowne osoby, które pewnie wiele z Was zna :). Bardzo mi ich brakuje i tak mi dziwnie bez zawsze uśmiechniętej i uczynnej Oli, naszej kochanej zastępowej, bez Nikoli, która zawsze wszystkich rozumiała i była zawsze przy Tobie gdy jej potrzebowałeś, bez wiecznie roześmianej i mającej mnóstwo szalonych pomysłów Wiktorii, dzięki, której nigdy nam się nie nudziło i bez odważnej Gabrysi, która umiała sobie poradzić nawet z największymi kłopotami. Myślę, że dziewczyny tak świetnie opisały obóz na swoich blogach, że nie muszę nic dodawać. LINK do notki Oli. LINK do notki Wiktorii i LINK do notki Nikoli. Gabrysię też znajdziecie w internecie, ponieważ powróciła do blogowania i prowadzi bloga razem z Olą, czyli Kolorowym Stworzonkiem! :)

Przez ten czas gdy mnie nie było doszłam do wniosku, że pisanie nie sprawia mi już tak wielkiej frajdy jak kiedyś, a poza tym idę do gimnazjum i powinnam poświęcić trochę więcej czasu na naukę. Dlatego zawieszam bloga na około dwa miesiące. Przez ten czas postaram się popracować nad wyglądem bloga i najprawdopodobniej wprowadzę więcej zmian, po to, aby pod koniec października powrócić tu w "nowej odsłonie" :) .
Przez ten czas pewnie będę rzadziej odwiedzała Wasze blogi, ale mam nadzieję, że to zrozumiecie:)

A więc żegnam Was na dwa miesiące i pozdrawiam wszystkich moich czytelników!


9 komentarzy:

  1. Do mojej świadomości także nie doszło jeszcze, że obóz mam już za sobą. Kiedy ktoś śpiewa 'Przemijanie', 'Przyjdzie rozstań czas' albo jakąś inną piosenką, która kojarzy mi się z Siamoszycami, nie mogę powstrzymać łez. Ale już niedługo inauguracja! ^^ Będzie super! ;) Dziękuję za takie miłe słowa o mnie ♥.
    Naprawdę? :( Czemu teraz wszyscy zawieszają blogi? :( Ale dobrze, że masz zamiar wrócić! ^^ Na pewno poznasz w nowej klasie jakieś fajne osoby. ;)
    Tak apropo, to Gabrysia napisze u mnie jeszcze kilka postów, a potem założy swojego bloga, więc wyczekuj nowego otwarcia. :D Zabrałam się ostatnio za opowiadanie oparte na faktach, mam już nawet coś w stylu prologu, tylko że wydarzenie, o którym ma być ta historia dopiero się wydarzy. xd Jeśli będziesz miała chwilkę czasu, to wpadnij gdzieś w środę przeczytać moje wypociny i poprawić w komentarzu błędy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać piątku! ^^ To za dwa dni! Aaaa, ja chyba tu zaraz zwariuję! To będzie najlepsza inauguracja na świecie! ^^ Zajmij nam w autokarze jakieś miejsca blisko Ciebie. :D
      Wiesz, że podobno jednak ma nie być tego koncertu i będziemy musieli iść na tą grę, na której się okropnie ubrudzimy? Więc możesz sobie wziąć na wszelki wypadek jakieś byle jakie ubrania na tą grę.
      Nowy Sączu! Nadchodzimy! ^^
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Oj, ledwie przeczytałam kilka Twoich notek i się zaciekawiłam, a tu już taki numer :/ No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak czekać cierpliwie do października :) Też teraz idę do gimnazjum, ale na moim blogu odbija się to wręcz przeciwnie - staram się go bardziej zorganizować i dbać o niego. Życzę powodzenia w nowej szkole i pozdrawiam :)

    www.lithindur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja tak tęskniłam za tym jak nie pisałaś i jeszcze zawieszasz na 2 miesiące chyba umrę z tęsknoty jak nie będziesz pisać ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane Sushi (jak to zabawnie brzmi)!
    Dlaczego członkowie (a właściwie członkinie) zastępu "Zgubiliśmy się" tak ciężko przeżywają to rozstanie? Tylko my, akurat my... Jejku! Ja zwariuję przez te dwa tygodnie i nie zdążę doczekać się inauguracji, a co dopiero przyszłego obozu! No sorry... Ja mam szafkę u góry nad jakąś wierzbą (czytaj Janem), który wzrostem przypomina mojego tatę! Mamy pięciu chłopaków w klasie, ale z rozpaczą stwierdzam iż żaden nie przypomina ani Krzyśka, ani Antka, ani nawet Ramba! Żaden! Wszyscy tacy jacyś... Dziwnie spokojni i niby udają, że są zwariowani, ale "COŚ" im to nie wychodzi... A mi wszystko, naprawdę WSZYSTKO kojarzy się z obozem! Dzisiaj kiedy ksiądz ogłosił, abyśmy pomodlili się za młodzież... Przed oczami wyrósł mi jak żywy Antek i cała reszta... Słówko młodzież...
    Czuję się jakbym bezpowrotnie utraciła swą duszę... Czemu? Nie wiem!
    I jeszcze te miłe słówka, które mi przypisałaś: "bez Nikoli, która zawsze wszystkich rozumiała i była zawsze przy Tobie gdy jej potrzebowałeś"... Jejku no nie! Poświęciłam temu swoje łzy! Znowu! Kurde! Nie chcę już słuchać o obozie! NICZEGO!!!
    Czemu zawieszasz bloga? A ja liczyłam, że będę miała szansę go trochę poczytać :( No, ale przecież w końcu powiedziałaś, że wracasz, więc wierzę w to i czekam, czekam, czekam...
    Trzymaj się Zuzia, wytrzymaj wraz ze mną te dwa tygodnie... Te ciężkie dwa tygodnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko^^
    Alokin.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Ty też? :(
    Strasznie mi przykro ,że zawieszasz bloga... Ale przynajmniej napisałaś ,że wrócisz! Trzymam cię za słowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, widzę, że wszystkie blogerki, które były na tym słynnym obozie harcerskim świetnie się bawiły i strasznie przeżyły jego koniec. Czyli musiało być naprawdę fajnie! Życzę Wam z całego serca, abyście pojechały tam w przyszłym roku i bawiły się tak samo dobrze albo nawet jeszcze lepiej:D
    Kurczę, straszna szkoda, że zawieszasz bloga... ale mam nadzieję, że powrócisz już w październiku. Czekam z niecierpliwością;)
    Życzę powodzenia w gimnazjum! Dasz radę! Oby nauka Cię nie przytłoczyła jak mnie... myślę, że będzie fajnie:) Bo u mnie naprawdę spoko. Chyba gimbaza nie taka straszna, jak ją malują, przynajmniej na razie;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w poprawianiu wyglądu bloga :*

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-jeśli chcesz się zareklamować wystarczy podać link do bloga, ja z chęcią na niego wejdę
-nie publikuję spamów i obraźliwych komentarzy
-dziękuję za szczere komentarze :)