poniedziałek, 13 lipca 2015

Wakacyjne fascynacje



Właśnie słucham kolejnych utworów Imagine Dragons i z każdą piosenką coraz bardziej zakochuję się w tym zespole.






Może nie wszyscy wiecie, ale już od jakiegoś czasu fascynują mnie owady, a także gady. Mogliście zobaczyć je na moich niektórych zdjęciach. Moja słabość do tych stworzeń staje się coraz większa, wciągnęłam w nią nawet moich bliskich. Gdy tylko widzę jakieś ciekawe stworzenie tego typu od razu biegnę po aparat. Wydaje mi się, że ludzie często nie dostrzegają tych najmniejszych stworzeń, zwłaszcza owadów. A jeśli dostrzegają, to tylko gdy coś im bzyczy nad uchem lub podgryza. Ja także do niedawna bardzo źle oceniałam te stworzonka. Jednak niedawno odkryłam, (jakaż ja spostrzegawcza! ;)  że owady to nie tylko muchy i komary.To na prawdę bardzo ciekawe żyjątka (tak się w ogóle mówi?) Gdy tylko widzę jakiegoś nieznanego mi osobnika w moim ogrodzie od razu siadam przed komputerem i czytam kim jest. No i co najważniejsze te stworzenia absolutnie mnie nie obrzydzają (no może oprócz much i pomrowów).
Niedawno podczas zakupów, mój brat wyciągnął nas do sklepu zoologicznego. Przyznam szczerze nie bardzo chciało mi się tam iść, jednak było warto. Moją uwagę od razu przykuł pewien, dość tajemniczy osobnik... Nie mogłam przestać o nim myśleć. Całe popołudnie czytałam, wertowałam, pytałam. Następnego dnia był MÓJ . Kto?

On
                                                   



Stworzenie to zwie się straszyk diabelski (jakże piekielnie to brzmi, nieprawdaż?!). W naturalnym środowisku żyje w Peru. A co do wyglądu, co cóż...

"Miał żółte oczy i drapieżną szczękę" 

 (fragment wiersza "Cesarz" autorstwa Zbigniewa Herberta)

i czerwone skrzydła (to już ja)

                                         

Tak więc, przybyło nam nowego domownika. Mam nadzieję, że Was nie przeraża :D .

(Ze mną chyba na prawdę coś się dzieje. Dziś w nocy śnił mi się właśnie mój straszyk.)

Co jeszcze?
Powróciłam do dawnej pasji fotografowania. Być może trochę wyszłam z wprawy, jednak (jak na razie) nie zniechęcam się. Muszę wybrać się do ogrodu botanicznego, bo mój ogródek powoli przestaje mi wystarczać. Tam może "upoluję nieco lepsze zdobycze" przed obiektywem. 

Na razie jednak zostawiam Was z obecnym dobytkiem.
Trzymajcie się i do napisania!
Z














7 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś miałąm straszyka diabelskiego, szybkie toto jest :D
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o Imagine Dragons to do tej pory znałam tylko 'Demons' oraz oczywiście nasze ukochane i wieczna 'Radioactive'! :D Ale te piosenki, które tutaj wstawiłaś są naprawdę świetne! ^^ Szczególnie podoba mi się 'Shots'! ^^
    Zuzia, co się z Tobą stało? :D Pamiętasz jak na obozie przeczesywałyśmy Twoją kanadyjkę w obawie czy nie mam tam przypadkiem Szaro-Popielatego Robala? :D W sumie Cię rozumiem, takie straszyk a Robal to zupełnie coś innego. ^^ Z fotograficznego punktu widzenia owady faktycznie muszą być ciekawe, ale nie dla mnie. Ale Twój owad jest naprawdę interesujący! :D
    To zdjęcie ze ślimakiem to jest mistrzostwo świata! *o* Dalej fotografujesz swoją cyfrówką?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć przygód ! :) Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  5. To super zainteresowanie! :D Ja akurat się tym tak nie interesuję, ale to naprawdę ciekawe i fascynujące: zarówno przedmiot Twoich zainteresowań, jak i Ty, jako osoba tym się interesująca. (czy to w ogóle ma sens?) Naprawdę skradło mi to serce. :D ^^ <3
    Nominowałam Cię do LBA na moim blogu http://pierwszyblogjess.blogspot.com/ i mam nadzieję, że wrócisz do nas! ;*
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. E no podoba mi się. Fajny jest ten straszyk czy jakoś tak. Lubię ludzi z fajnymi pasjami.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kilka utworów, tego zespołu, mam nawet kilka pobranych na telefonie, ale jakaś "wielką" fanką nie jestem. ;) Czasem lubię sobie posłuchać Imagine Dragons. :D Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

-jeśli chcesz się zareklamować wystarczy podać link do bloga, ja z chęcią na niego wejdę
-nie publikuję spamów i obraźliwych komentarzy
-dziękuję za szczere komentarze :)